Man saknar ju ändå snön- haha skoja såklart
 
Hola!
Alltså vädret ♥ Gårdagen vart helt perfekt vädermässigt.
Hängde med Sofia och sola och hade picknick vid havet, supermysigt! Brännan var inte helt fel heller.
Denna dage har också varit fin! Lite molnigt om jag får säga mitt, men har jobbat
så halva dagen har spenderats innomhus... Men nu känns det iallafall som att värmen
har kommit hit på riktigt och förhoppningsvis stannar!
 
Sitter på mitt rum och bara "fan vad här stinker vitlök, åh just det, det är ju jag som stinker..."
Sluta jobba 20.30 och vart så jäkla hungirg när jag sluta så jag gjorde vegansk taco
och guccamole. Om jag säger så- jag var ganska generös när det gällde vitlöken i guccamole.
Det är sånna här kvällar/ dagar då man uppskattar att man är singel.
Har verkligen ingen att ta hänsyn till, får lukta så mycket vitlök jag vill :D
 
Oooookej...
 
Nu ska jag sova! Har en del att göra i morgon. Ska gärna träna, boka vacination, planera
och organisera ( ja, jag låter superduktig) och sen träffa tjejerna på kvällen.
Men ringer jobb så skippar jag allt det och tjänar lite cash istället.
 
Puss & godnatt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress