Titta så söt bild jag hitta på mig, lilla lilla Julia ♥
 
Hejsan!
Dagen börja inte bra alltså... Under denna veckan har jag kollat upp lite om vaccinationer.
Har bestämt mig att jag ska vaccinera mig mot Hepatit A & B. Det är lika bra.
 
Men... Ingen klinik/ vårdcentral erbjuder vaccinationer.
Så jag leta vidare, hitta en bra klinik i Bunkeflo och ser att de har droppin tider på torsdagar.
Svinbra tänker jag då jag är ledig på torsdag och jag behöver ta dem så snabbt som möjligt
om jag ska hinna med alla tre sprutor. Kommer på att det är röd dag på torsdag så jag ringer
till kliniken för att försäkra mig om att det är öppet. 
 
De svarar supertrevliga och berätta att de har droppin tider på torsdagarna, jag blir
överlycklig för att de hade öppet. " Va bra, så då har ni öppet fast det är röd dag?"
"Nä just det, haha, nä vi har stängt då."
Fan.
 
Hon jag prata med tipsar om en klinik på mobilia som hon trodde hade öppet.
Så ringde jag dem i morse, ingen svarar och så antar att de har stängt idag.
Så får försöka åka in dit i morgon innan jobb. 
 
Nu ska jag fortsätta min "viktiga telefonnummer lista" som jag håller på att skriva, 
hoppa i duschen och sedan bege mig in mot Malmö för att träffa Ijda.
 
Puss & kram!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress