8 mars 2017

OH HAPPY DAY

Vardag

Tatueringstid är bokad!
Min allra första tatuering ska göras och även om det är typ en månad dit så känns det pirrigt!
Vill att min första tatuering ska vara liten så jag kan "känna in" känslan att ha något permanent på min kropp.
Är uppvuxen i en familj där ingen har tatueringar. Mina föräldrar är inte superförtjusta i det så
vill inte börja med en fet döskalle i pannan lixom haha. 
 
Det blir ett gulligt litet ankare på foten/ anklen. Möjligtvis en lite text också, får se...

Min lilla men söta tatuering kommer ha betydelse för mig. Detta kommer låta otroligt cheesy men...
...ankare är en symbol för hopp. När jag var som djupast i min depresion så var det lätt att
tro att det inte riktigt kunde bli mer i livet än det hemska man hade. Hoppet om att man skulle
nå en vändpunkt i livet var det enda man levde på. Jag tror lite såhär, jag kommer alltid leva med 
min depresion. Nu är det lättare, men när jag får de tunga dagarna så är de riktigt jobbiga. Och när jag har 
mitt lilla ankare kan jag titta ner på den och tänka att det blir alltid bättre. Bara jag själv väljer det. 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress