sorry för pisskvalitet bilder men har som sagt inget minne på min kamera hehe
 
Tjena!
Man vet att det kommer bli en bra dag när man vaknar upp med världens huvudvärk...
Har dock lagt sig lagom till att jag ska börja jobba så det är helt underbart.
 
Har insett att jag fortfarande inte lärt mig min Gopro helt och hållet än.
Men kan inte filma för mitt minneskort är fullt och jag kan inte föra över
materialet till min dator för minnet på datorn är också fullt....
Så spendrar min förmiddag med att föra över alla bilder från datorn till min externa hårddisk.
 
Tänkte att jag vill ha med den till Australien, men blir helt nojjig nu när jag har alla
mina minnen samlade på en och samma hårddisk. Tänk om den blir stulen eller försvinner.
Kanske en idé att köpa en till?
 
Snart ska jag fixa till mig lite och bege mig tilol jobb sedan hem till Linneá och hänga lite.
Puss & kram
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress