19 februari 2017

HELGEN

Vardag

Sammanfattning av helgen.
 
FREDAG: Bestod av att jag chilla runt hemma och inte gjorde något produktivt på hela min lediga tid. Börja jobba eftermiddag tills kväll så det hände inte myckert roligt den dagen.
 
LÖRDAG: Jobba förmiddag till middag. Hämta min bror, käka god middag hemma, cykla till Linnéa
och mötte upp henne där och sedan begav vi oss mot en förfest. Var dock för trött för att dra ut
så det blev ett litet besök på McDonalds som kompensering. Sedan tillbaka till Linnéa och sedan cykla hem igen.

SÖNDAG: Jobba förmiddag till eftermiddag. Hem, äta, städa och organisera lite. Malva och Jonna kom på besök med lite celsius och gottis. Välbehövd chillkväll med andra ord. Nu är jag så trött så jag vet inte vart jag är. Problemet är att jag har svårt att sova när jag vet att jag inte gjort något vettigt med dagen. ( Har iochförsig jobbat och städat men haft en supertråkig dag förutom kompishäng.) och när jag har koffein i kroppen, tack vare celsiusen. WEEEELL kan väl skriva lite i min dagbok ( ja jag skriver i en sådan ibland) och läsa lite i min bok.
 
GOOOOD NAAAAATT

En halv egobild från Lördags
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress