28 februari 2017

Förväntningar 2017

Vardag

 
 
Har ju inte gjort ett sånt inlägg. Men kanske kul att återblicka i slutet av 2017 så tänkte vafan, jag kör.
 
Egentligen är detta en sådant tråkigt år som bara är fullt med väntan. Försöker spara pengar
och förbereda det mesta inför resan i Augusti. Det innebär att 2017 inna Augusti kommer va supertråkigt 
då alla pengar egentligen ( notera egentligen) ska sparas. 
Samtidigt vill jag inte va en sån tråkig människa som bara väntar på att livet ska börja.
Så jag har några datum som jag ser fram emot under 2017 innan jag reser iväg.

*Stockholm i Mars
* Coldplay i Juni
* Håkan i Juli
 
Okej... Nu när jag skrivit ner det såhär i punktform så känns det inte som supermycket att komma med..
Men det är bara några highlights, kommer såklart ha en massa kul utöver det. Helst sånt som inte
kostar så himla mycket....
 
Vill göra så mycket samtidigt som jag försöker spara så mycket som möjligt. Det går sådär
och är en stor ångestfaktor haha. Vill inte behöva vara orolig över pengar i Australien, iallafall inte de
första månaderna.... Well well.
 
Förväntningarna för 2017 är relativt höga. Göra livet resa och allt som hör till därav.
Tanken att åka iväg till ett främmnde land ensam är läskigt... Kan ni då tänka er hur det känns att åka iväg
till en helt främmande kontinent ensam... Lilla Julia som aldrig lämnar Europa.

Som sagt, 2017 kommer bli bra. Det är jag säker på. 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress