19 januari 2016

Pretty young thing

Nytt Vardag

 



Tog bussen in med Michaela till A6 köpcentrum och spendera lite cash.
Har planerat att köpa en Kähler vas ett tag nu och tog tillfället i akt och slog till.
Att man har presentkort på Cervera gjorde inte saken värre.

Blev lite spontanköp också...
Gick in på Standium och gick ut med ett par nya Nikeskor. Jävligt snygga och jävligt billiga.
Allt förutom vasen och rosorna köpte jag på rea så kan ju säga att jag är ganska nöj med
dagens shoppingtur. Är galen i ljuslyktor, känns som om jag har 500 stycken på rummet, så det var en
utmaning att gå förbi alla rea skyltar på fina ljuslyktor utan att köpa med mig ett par hem.

Nu ska jag tända ljus, lägga mig i sängen och bara njuta av mitt fina rum.
Kanske sätta på ett avsnitt av Kardashians, pusshej!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress