22 januari 2016

JUNKYARD

Nytt Vardag

Shoppade lite på junkyard för några dagar sen. Där var en mega-stor rea och hade redan shoppat
en del i Jönköping på A6 men är det rea så är det. Tänkte börja sätta igång med träningen efter helgen,
men har inga bra sportbh:ar som passar min längre så kände att det var dags att inskaffa mig ett par nya.

Hitta även min favorit keps i rosa, som jag har planerat köpa innan sommarren!
Så jag gjorde ett jäkla fynd. Det bästa med att jag handlar online är att jag gör deta via
bonusbay så jag får pengar tillbaka. Sjukt skeptisk till det i början men är snart uppe i den
summan så jag kan få pengar på mitt konto. Kan skriva senare hur bra det fungerar, spännande!

Ska snart börja packa och bege mig mot tågstationen för att åka hem till Trelleborg.
Puss puss
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress