Lyssnar på Kent, därav rubriken hehe... Har precis packat ihop det sista! Jag ska ju hem till
Skåneland! Skulle vara duktig och vattna blommorna innan jag åker, tror fan att jag välter hela blomman
så typ all jord hamnar på golvet... Det blev en snabb sväng med damsugaren.
 
Ska bli så underbart att träffa tjejgänget igen. Har ju inte sett dem sen jullovet.
Okej det är inte så jättelängesen men det känns iallafall som det! Ser fram emot kvalitetstid med
dem på ett dansgolv i på någon klubb i Malmö. 
 
Ett stort, fett plus är ju att unlimited time med tvättmaskinen och färdiglagad mat hihi.
Känns så otroligt skönt att bli omhändertagen, slippa lite ansvar och så.
 
Något jag inte ser framemot
* Tågresan ner och upp, det är så jäkla drygt...
* Omtenta i fysik på fredag ( som jag måste plugga till när jag är hemma. Självdiciplin Julia...)
* Alla hjärtansdag... Okej ser ändå fram emot det, ska ju fixa mina fransar!
 
Jaja, vet inte vad detta var för bullshit inlägg, men väntar på att tiden ska passera så tyckte det var
kul att skriva lite :) Säkert massa stavfel också, men orkar inte dubbelkolla. Pusshej!



 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress