2 september 2015

Update!

Vardag

 
Hallå! Jag lever fortfarande! 
Har äntligen kommit in lite i skolan, fått kompisar och lite skolböcker.
Är för tillfället inneboende i Huskvarna, känns skönt att inte längre behöva bo på ett vandrarhem.
Hyr ett rum från en jättetrevlig kille dock så leta jag eget boende som en idiot. 
Det går sådär...
Söker ett x- antal lägenheter varje dag men har fortfarande inte fått något...
 
Tydligen är det rekord många som studerar i Jönköping i år. Något som inte gynnar någon
förutom högskolan då det är väldigt många som står utan boende..
Blir lite irriterad på det...
 
Men i morgon ska jag nog åka hem i till skåne! Ska bli skönt att komma hem faktiskt. 
Få sova i min egna säng och chilla i mitt egna rum ♥
 
Nä, ska plugga lite biologi nu, pusshaj!
 
Vill ju bara ha ett eget hem :'(
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress