Är så glad! Har shoppat loss och köpt lite nödvändigheter och lite onödiga saker hehe..
Har fått lite halvpanik när jag kånkar runt på alla min böcker i Jönköping i en 
ryggsäck från primmark som jag typ kan dra sönder... Så bestämmde mig förra veckan
att det är dags att köpa en ordentlig väska som jag kan ha länge!
Så jag klicka hem en Kånken väska och en Vans väska!

Är kär i väskan från Vans! Den är så fin och sjukt cool! 

Köpte även ett nytt par vita Nike air. Ganska dumt att beställa ett par vita skor när hösten står
vid tröskeln. Men de är så snygga och har velat ha de vita så länge! Hitta även ett billigt puder
från bareminerals och mitt vanliga puder är snart slut så tänkte att jag kunde pröva något nytt.

Hela köpet gick på ca 640 kronor. 
 
Köpte allt från Aliexpress så antagligen är allt kopier. Men så länge kvaliteten håller
och de är fina så är jag hur nöjd som helst!
Sminket tror jag nog inte är kopia då jag beställde det från USA.. Men man vet ju aldrig.

Om 15 dagar får jag hem mina bebisar ♥
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress