8 september 2015

Livet i Jönköping!

Vardag

Hola!
Usch jag har fått en riktig förkylning. Näsan rinner hela tiden, får lock för öronen
och halsen har svullnat lite... Men jag är lika glad för det!

Handla med en kompis på Ica igår och vi belöna oss själva med gottis som vi skulle hagga på
kvällen när vi kommit hem. Tyvärr han jag aldrig det då jag däcka i sängne så fort jag kom hem.
Men det var välbehövt för jag mår lite bättre idag!

Satt och plugga matte idag efter skolan. Insåg att jag hade beställt fel kursbok i matten...
Men den fungerar att ha ändå, men lite störigt var det såklart.

Ska eventuellt ut med kompisar på torsdag och kolla på sinister 2 på bio!
Hoppas verkligen det blir av, hade varit superroligt!

Nu ska jag plugga lite och sedan belöna mig med en film och godis!
Pusshej!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress