4 oktober 2015

@ Trelleborg

Vardag

Hejsan svejsan!
Är hemma i Trelleborg igen, känns nästan som att jag är här för ofta med tanke
på att jag knappt har tid för det haha... Ska hit igen nästa vecka också!

Men jag idag känner jag mest att det hade varit riktigt underbart skönt att stanna här en vecka,
eller varför inte en månad! Det är så himla drygt att åka tåg och ta sig till Jönköping.
För jävligt rent ut sagt.
Det är jobbigt också när man tänker på att man har tenta nästa vecka ( på fredagen) i ett ämne 
som inte är allt för lätt. Inte för mig iallafall... Men så känner jag för alla ämnen som jag läser.
Matte 3c, biologi 1, fysik 1 & kemi 1 ... Not fun at all..
 
Umgicks med Malva idag, så underbart härligt att träffa mina vänner här.
Även om jag är hemma väldigt ofta så är det oftast under en kort period, typ 2-3 dagar, 
och jag hinner inte träffa alla som jag vill träffa.

Något som hade varit superskönt var om man kunde spola fram i tiden och få detta basåret gjort...
Eller i värsta fall bara hoppa av skiten. Men jag tillåter inte mig själv att göra detta.
Jag måste klara det, jag ska!

Får tänka att min dröm inte går att uppfyllas om jag inte klarar detta...
Behöver peppa mig själv lite känner jag...

Får gå och lägga mig nu känner jag, innan jag övertänker allt för mycket..
#Fuckskolan, eller ska jag säga #Fucktentor/ #Fucksvåraämnen
Puss & godnatt!
 
Jag som nittonåring hahaha
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress