Hola!
Söndagsångest ihjäl idag. Boka tågresa precis, åker ifrån Malmö vid 16- tiden i morgon.
Lite korkat av mig då jag har kemilektion på måndag som kan vara rätt så bra att gå på iochmed att
jag har kemitenta på fredag... Fuck it!

Njuter så sjukt mycket att vara hemma och ha ett eget rum i lugn & ro.
Har saknat min Tv, mitt ps3, min 120 säng, all inredning, ja allt :(
 
Jag är så lack på hela söka-lägenhet-processen för det händer verkligen ingetting.
Vet inte hur många lägenheter jag hunnit söka, men det är många och jag har fått 0 visningar.
Jag hade kunnat betala överpris endast för att ha eget ställe.
Men funkar tyvärr inte så. 
 
Något som hade varit underbart skönt hade varit att lämna alla problem och bege sig till
Spanien eller något i två veckors tid. Dricka drinkar & bara njuta :(
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress