12 oktober 2015

Nya favoriter

Vardag

Har inhandlat nya grejer. Här är två saker som jag pröva idag. Inte allt som jag handlat men två saker
av dem iallafall. Ett nude-nagellack från H&M och ett marmor skal till min dator.
Dock så beställde jag fel storlek så skalet var mycket störra än min dator så jag klistra fast det sen klippte.
Resultatet blev svindåligt men jag får klippa till och mecka med det när jag har tid..
Men för övrigt är skalet svin snyggt och är jävligt nöjd med mitt nagellack också!

Nu ska jag sova för imorgon händer det mycket saker. Bland annat tre timmars föreläsning
i fysik, grupparbete, rums-visning och andra saker. Natti natti!
 
Ja ni ser ju hur kanterna ser ut... Förjävligt. Men ska fixa till det ordentligt när jag har tid!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress