6 oktober 2015

Jag fixar det!

Vardag

 När man stannar i skolan till halv åtta på kvällen då har man antingen inget liv eller en jävligt
jobbig tenta på gång. Kan inte bestämma mig för vilket som passar in på mig... Är nog båda.

Kemi är ett jobbigare ämne än vad jag trodde det skulle vara... Har miljoner saker som jag ska
kunna tills på Fredag, känns sådär roligt.
Men jag fixar det! Förhppningsvis haha...
Gör jag inte det ska jag tröstfesta på fredagkvällen!

Letar fortfarande boende för fullt. Den 31/12 står jag bostadslös så då gäller det att försöka
fixa ett nytt boende tillsdess. Håll tummarna för mig!

Nu ska jag lägga mig, det är ju en dag i morgon också!
Puss & godnatt! 
 
 
 Fake smail deluxe, typ när kemiläraren frågar om det går bra, man bara
"Ja absolut, jag älskar kemi"
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress