4 oktober 2015

Bloggar jag läser

Tips Vardag

Tänkte lägga upp ett litet inlägg om de fem bloggar jag läser mest & vad de skriver om.
Är så avundsjuk på dessa tjejerna nedanför mest för de har sånna fina bloggar och
livet verkar så roligt & härligt. Ta en titt på bloggarna så förstår ni vad jag menar!
 
1. Kenzas- Skriver främst om mode, gillar bloggen då hon reser lägger upp underbart fina bilder
 
2. Kissies- Skriver allmänt vad hon hittar på i Stockholm. Hon har förändrats supermycket
under de senaste åren och höjts markant i mina ögon!
 
 
3. Linda Hallberg- Är så avundsjuk på denna människa. Så himla vacker och vet precis hur hon ska
göra för göra sig själv ännu vackrare. Rolig makeup blogg, hon har även en bra youtube-kanal!
(Min favorit i nuläget)
 
 
4. Alexandra Bring- Rolig blogg att läsa, handla mest om träning. Hon lägger upp bra träningstips
och fast jag inte trännar fortfarande så är det roligt att läsa bloggen och man får inspiration!
 
 
5. Nickys - Nicole Falcianis blogg. Hon skriver lite allmänt om hennes liv men väldigt mycket mode.
Har inte läst denna så länge så har faktiskt inte så bra koll, men jag gillar bloggen skarpt!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress