9 november 2015

Because I'm happy

Vardag

 
Efter mycket om och men så har jag äntligen fått det bekräftat. Jag är godkänd i ekologitentan!!
Så underbart skönt! Nu kan jag lägga all fokus och energi på de kommande tentorna!
Som kommer redan nästa vecka... Gud vad jag behövde få godkännt i denna tentan!
Gav mig både bättre självförtroende och mer tid att plugga inför måndagens tenta!
Nu väntar jag bara oroligt efter svar från tentan som jag skrev i Fredags...

Gud vad jag verkligen blev pepp på att fixa fler tentor nu.
 
 
Isabelle

Vad är det du ska läsa till sen efter basåret? Vilken områdesbehörighet ger det?:) Vet om att man inte får samma behörighet som när man gått ut natur/teknik i gymnasiet. Själv läser jag samhäll, tredje året och funderar på vad jag ska söka till sen.

Svar: Hej! Jag vill söka till veterinärprogrammet, men det får nog bli utomlands för att komma in. Det är samma som att gå natur på gymnasiet. Det bästa med basåret är att det räknas ej som komvux så man slipper kompletteringsgruppen när man söker in. Va kul att du fråga, har du mer frågor bara ask :)
Julia Wahldén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress