24 maj 2015

Studbo.se

Vardag

Sitter på rummet och kollar lägenheter i Jönköping.
Känns helt sjukt att jag sitter och kollar lägenhet. Tänk, nästa gång jag åker till
Jönköping är det antaligen för att kolla lägenhet, kanske tillochmed skriva kontrakt? 
Om jag nu bestämmer mig för att göra detta. Men har tänkt en hel del på det idag och
det känns som jag kommer göra det. Känns läskigt men samtidigt spännande!

Jag har alltid kallat huset som jag bor i just nu för mitt hem. Har aldrig bott någon annanstans.
Därför känns det sjukt konstsigt och lite sorligt att jag letar efter ett nytt "hem".
Även om det endast är tillfälligt, för ska ju bara vara borta i ett år.
Men det är skumt.
Önskar nästan att jag får ett skäl till att stanna i Trelleborg ett extra år.
Men som det ser ut just nu har jag inte det, haha. Sorligt men sant.

Jaja, ska kolla vidare en liten stund till sedan är det dags att nanna.
Puss hej!

(jönköping)
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress