Något jag får lite smått ångest över är hur bra förra sommaren var.
Hela året var bra! Reste till nya ställen och bara njöt. Här kommer en liten jämförelse.

Maj månad 2014


Åkte till Madrid för första gången! Underbart vacker stad, vill åka tillbaka dit någon gång,
kanske med en future boyfriend? Hade varit i Berlin inte allt för långt ifrån att denna bilden togs!

Maj 2015

 

Okej. Maj var väl inte allt för hemskt! Reste till Gran Canaria med la famillia för att fira
pappa som fyllde 50 år! Det var nog min bästa & avkopplande resa jag någonsin gjort!
Dock hade man ångest för direkt när jag kom hem hade vi nationella prov i svenska.
Kommer ihåg att jag satt med ett häfte och plugga vid poolen. Då ska vi inte nämna 
att gymnasiearbetet skulle vara inne den veckan jag var borta.. Stress, stress, stress...
Fyllde 19 år också! Får vi ju inte glömma!
 
 
Juni 2014
 
 
Den 7 juni 2014.... Kommer aldrig glömma det datumet <3
Det var då jag, Ida & Emelie begav oss till Göteborg för att se guden själv uppträda på Ullevi.

Episkt är det bästa ordet att beskriva upplevelsen med!
Resten av månaden var fullt med fest och kompis häng och fira att vi hade tagit oss
igenom andra året på gymnasiet och att vi skullle ta studenten nästa år!
 
 
Juni 2015


Okej... Haha! Juni månad var rätt så jävla bra också! För då tog jag studenten!!
Bästa dagen någonsin! Var en sådan lyckad dag men såklart jag skulle vilja göra om det!
Fick även ett sommarjobb! Jobba på maxi för första gången och trivdes direkt!
 
Juli månad 2014
 
 
Juli månad var helt fantastiskt!
Först Ayia Napa med bästa tjejerna! Hem, stack en runda till Öland med Ida och hennes familj♥
Där hade jag det helt underbart och blev bortskämd av hennes underbara familj!
Sedan åkte vi in till Köpenhamn och festa för att fira Ida H som fyllde 18 år!
Bästa månaden på hela året, helt klart!

Juli 2015
 
 
Denna månaden har varit ganska lugn, men den är inte slut än!
Har jobbat på, varit på djungelfest och grillkväll med trevligt sällskap!
Det är nog denna månaden som ger mig ångest med tanke på hur mycket kul jag gjorde
förra året under denna månaden.. Men  kommer kunna göra en massa roligheter med pengarna
som jag tjänar! Får tänka så ;)
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress