26 februari 2015

Favorit hår- tänger

Vardag

CeraWand
Är nog den bästa hårtången jag har! Fick den i julklapp som jag hade önskat mig av farmor.
Älskar denan tången och den är faktiskt skitbra!
Lockarna är superenkla att göra och de blir jättefina!
Kostar inte en förmögenhet men är skitbra! Har för mig att det är keramik. 
Nackdel: Lätt att bränna sig... Man får inte med sig en värmehandsken, men är man försiktig så överlevar man!
Ca 300-400 kr 





OBH Nordica
Bästa plattången jag haft. Dock har jag aldrig ägt någon "bra" plattång. 
Men man kan nog räkna denna som "bra"! Detta är min andra, den innan gick sönder efter ett tag.
Självklart är ens "plattångs-mål" att äga en ghd. Men iochmed att jag inte är världens rikaste
samt inte plattar mitt hår så jätte ofta känns det inte som något viktigt att lägga pengar på.
Har även för mig att det är keramik i denna. Kostar kanske ca 300 kr, prisvärd!

( Har även trippeltång i detta märket. Triv bra men tripplar inte håret så jätte ofta...
OBH Nordica är inte ett dåligt märke! Men inte världens bästa heller, but I like it!)
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress