18 september 2013

Självporträtt i text.

Mål



Jag är en tjej på 17 år (född 1996) som bor i södra Sverige, Trelleborg.
Här går jag på gymnasie och arbetar på Mcdonalds Trelleborg. 

På min fritid så är jag mycket med hästar och med mina vänner.
Jag har även ett intresse för fotografering med det har svalnat av lite...
Varje måndag så sjunger jag i Trelleborgs sångensamble. 
Sökte även till Idol 2013.

Jag har många drömmar och mål som jag hoppas att jag kommer uppfylla i mitt liv.
När jag har avslutat gymnasiet så vill jag gå ett tekniskt basår och sedan söka
en veterinärs utbildning i Australien. Jag är mycket målmedveten så jag tror
att jag kommer klara det. Jag hoppas iallafall...

Hade det gått åt skogen så hade jag velat flytta till Tyskland och söka praktikplats i ett
tävlingsstall. Men det känns lite som en dröm som aldrig kommer att kunna bli uppfylld...

Annars hade musik varit underbart att få jobba med. För jag älskar verkligen musik.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress