28 mars 2017

STOCKHOLM

Resor Vardag

 


Är återigen hemma i Trelleborg efter en helg i Stockholm med familjen,
Måste säga att det här med att vara ledig från jobb på helgerna och jobba
måndag- fredag älskar jag. Tyvärr så är det bara två helger som jag har det så...
Dessutom så jobbar jag heller inte 7-16 som hade varit det ultimata.
En dag, en dag...
 
Stockholm var iallafall najs.
Phantom of the opera med Peter Jöback var helt enastående.
Fick även shoppat lite nya snygga vårkläder, kommer ett inlägg, så plånboken mår sådär..

Resten av månaden krävs det att jag är snål som småläning om jag ska kunna åka iväg 
till Australien i Augusti. Fattas fortfarande en del och inget är betalt och bokat än.
Vågar inte riktigt förens jag kommit över min "safe-summa" på kontot.
Men är snart där så resan lär bli av!
 
Nu ska jag sova. I morgon måste jag plugga till högskoleprovet
innan jag beger mig mot jobb.
 
Puss & kram
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress