Många frågar mig vad jag ska göra efter att jag pluggat basåret i Jönköping.
Jag vet precis vad jag ska göra. Har vetat i ca 2 år hur min fem-års-plan kommer se ut!
Här kommer hela!
 
1. Plugga naturvetenskapligt basår i Jönköping. Förhoppningsvis om allt går som planerat
så kommer jag få godkänt i alla ämnena och få den behörighet som jag behöver!


2. Åka hem till Trelleborg, bo hemma, jobba satan i gatan och spara pengar. Försöka leva ett så
snålt liv som jag möjligen kan. Samt planera för det kommande året.

3. Åka till Australien för att resa, upptäcka, jobba och volentära med djur för att få bra erfanrenheter,
meriter och för att stärka mitt intresse. Detta längtar jag som in i bomben till!
 
 
 
4. Komma hem från Australien. Ansöka till veterinärsutbildningen-/bildningar i Sverige & Europa.
Troligtvis kommer jag inte komma in i Sverige då det är sjukt omöjligt...
Har inte tittat så noga på mina andra alternativ men jag hoppas på Skottland!

 
5. Klara av utbildningen och förhoppningsvis efter ca 5 1/2 är jag redo att arbeta som veterinär!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress