Efter att ha lugnat ner mig lite efter mitt besked så har jag lyckats planera lite!
Ska till Helsingborg ikväll och övernatta hos min syster sedan beger vi oss tidigt i morgon
till Jönköping för att fixa lite med inskrivningen!

Har kollat lite lägenheter och städat mina rum. Fick nästan ett ryck av att packa lite saker..
Men får ta det lite lugnt med det hahha. När jag skriver packa så mena jag packa för flytt hahah.
Kanske borde ha en lägenhet först!

Men har städat mina rum så jag har koll på vart jag har allt så när det väl är dags att
börja tänka på packning blir det lättare!

När jag håller på och skriver om packning kom jag precis på att jag måste faktiskt
packa för morgondagen. Får väl göra det nu...
Känner att jag går upp i varv igen nu när jag skriver om allt detta.. haha.

Är bara så glad hihi! Svävar på ett rosa moln!

 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress