Tjena!
Har kommit in en period där jag  är superduktig på att smörja in mig!
Två saker som jag inte klarar av
1: Vara torr.
2: Ha bodylotion eller handkräm på dagtid och känna mig snuskig och klibbig.
Men vet ni vad?
I'm over it. Jag använde min epilator på benen häromdagen och benen var liksom
torra innan, ni kan bara föreställa er hur det klia när hårsäckarna var vidöppna.
Vet inte riktigt om det är så bra att täppa över porerna/ hårsäckarna med en fet kräm direkt
men det känns iallafall som en bra idé. Och de är så härligt mjuka nu!
Har smörjt mig i två dagarn nu efter det. Ska försöka hålla i det vid liv och göra en vana av det.
 
Kör även med en fet handkräm på natten nu ( helosan) så slipper jag känna av det.
 
Till ansiktet- är nog den enda 21 åringen som gör detta MEN- använder jag mig av en antirynkkräm.
Japp. Ni läste rätt.
Allstå, det är hel historia, men för att göra den kort..
En telefonförsäljare ringde och jag hade en jobbig dag så jag bara sa ja till den.
Starta ett abonemang- fick hem en kräm- sa upp abonemanget.
Är faktiskt supernöjd med den. Den luktar supergott (granatäpple) och ger bra återfuktning.
På dagen använder jag en kräm från nivea ( inte alls ofta, men får göra en rutin av det igen) och
ibland på vintern använder jag ett serum från Kicks. 
(krämer på dagen i ansiktet- not a big fan)
 
Till läpparna har jag ett läppbalsam från The bodyshop som är fet och återfuktande.
The Hemp, kostar 75 spänn, vegansk.
Rekomenderar starkt!
Tycker det är svårt att hitta bra återfuktande läppbalsam men kan faktiskt
säga med handen på hjärtat att jag är väldigt nöjd med The bodyshops Hemp.
 
Nu ska jag gå och lägga mig.
Puss & godnatt!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress