3 oktober 2016

RETRO

Vardag

Hola!
 
Har försökt få ordning på mitt rum ett bra tag nu. Jag har ju två rum som båda har varit ganska stökiga.
Äntligen är båda städade och snygga igen! Under det året då jag bodde i Jönköping har jag samlat på mig en del inredningsgrejer som jag försöker sprida ut flitigt mellan de två rummen. Hatar när ett rum ser övermöblerat ut.
Känns som jag lyckats, iallafall på det rummet där jag sover. Har ett sovrum och ett garderob-rum-isch.

Köpte en Marshall högtalare som är så svinigtsnygg. Var inne på Fyndiq.se och såg att de hade nån slags kampanj där de sålde marshall högtalare svinbilligt. Anledningen var att de antingen hade varit visningsex, haft söndrig förpackning eller varit inskickad på lagning men fungerar som de ska. Därför kan man (tydligen) inte sälja dem för fullpris. Var skeptiskt till en början men tänkte skitsamma, man har öppet köp. Kan inte beskriva hur nöjd jag är! Högtalarna kom i en bra förpackning och de fungerar som de ska. Billigt & bra!

Har slutat blogga men snubbla in på min blogg och tänkte fan, jag tyckte ju det var jättekul att skriva!
Sååååå börjar så smått igen. Har tyvärr inte världens mest intressanta liv (-än) men som sagt, gör det för min egna skull då jag tycker det är kul. 
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite på min bok. Imorgon är det jobb igen. Puss & kram!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress