24 september 2015

Tenta-nerver

Vardag

Goddag!
Är helt slut i huvudet idag. Beslöt igårkväll att ge mig själv sovmorgon idag då jag var så trött.
Vakna vid elva och käka frulle och tog det lite lugnt. Helt osminkad och ofixad (= håret stod åt alla håll i toffsen)
så begav jag mig till campus för att plugga med några polare.
Gick sådär... Jag var fortfarande helt slut i huvudet och mådde vid en viss punkt lite illa.

Kände att jag inte fick något gjort pga att jag mådde dåligt så stack faktiskt hem ganska tidigt.
Ångest som in i helvete över det men så får det vara...

I morgon har jag ju min första tenta som till råga på allt är en mattetenta....
Inte så konstigt att jag har ångest och mår illa haha...

Tänkte bläddra igenom lite i matteboken och sen låta genihjärnan vila lite.
Är fortfarande helt slut och trött..
 
Önska mig lycka till inför tentan! Pusshaj
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress