Som vanligt somnade jag och vaknade kvart i tio, sjukt stressad över att mitt tal i svenska inför 
nationella skulle vara inne 23.59. Stressa ihjäl och skrev ihop ett sunkit tal. Som tur är hade
jag börjat innan men hade ändå en liten del kvar. 
 
Nu är jag pigg som in i bomben så ska nog borsta gaddarna och lägga mig för att läsa lite.
Känns som det var längesen jag hade tid på kvällen att ligga ner och läsa för avkopplingens skull.
 
På fredag ska jag bannemig fira att jag har överlevt denna hemska vecka som har varit fyllt med plugg!
Men först har jag två dagar kvar i skolan som är fyllt med nationella i matte, ledarskapsarbeten,
övrigt matte plugg, finslipning & övning på svensktalet, engelskaplugg, filosofiarbete och måste även
läsa igenom alla gymnasiearbeten för har oponering på fredag...
MEN DET KLARAR JAG, FYTUSAN! Det gäller ju att vara positiv.... hehehe.
Rosa & positiv, det är jag det!
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress