22 juni 2015

Lägenhetssökande

Vardag

 
 
Idag var mamma & jag i stan i Trelleborg och fynda lite. Köpte lite nödvändigheter
på rea sedan gick vi till Åhlens. Blev lite galen när jag hitta möbler och hushållsprodukter på rea...
Det klia i fingrarna men köpte bara 6 snapsglas ( 7.5 kr st) och en skål för 30 kr.
Jag har en del till hemgiften redan men vill inte handla för mycket förens jag sett lägenheten som jag
ska bo i och vill verkligen inte att den ska bli övermöblerad. 
 
Var inne på studbo.se och kolla igenom de lägenheterna som jag lagt intresseanmäla på.
Man får endast lägga fem anmälningar och en av dem hade en nekat mig en visning...
Så tog bort den och hitta en annan fin lägenhet som jag la till.
Vill verkligen få en egen studentlägenhet, så jag slipper dela kök och badrum..
Behöver verkligen ha något eget annars kommer jag nog bli helt galen haha..

Nu håller jag tummarna för de fem andra lägenheterna!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress