22 april 2015

Solen skiner fram

Vardag




Äntligen har solen börjar titta fram lite mer! Gick med hunden för nån timme sen och jag tyckte faktiskt
att det var riktigt härligt och gick en extra lång runda. Sitter i uterummet nu och springer ut emellan åt
och leker med Pepsi. Sen slog verkligenheten mig då jag kom på att jag har prov i ledarskap i morgon..
Får väl plugga lite på det...

Känns nästan som om man är tillbaka i Las Palmas... Haha, inte riktigt men det är skönt
att ha solen framme iallafall. Något som uppskattas!

Sitter och funderar på vad jag ska börja spara till när jag börjar jobba. Brukar alltid ha ett mål och 
spara efter det, tycker det blir mycket lättare att spara då. Typ en resa, bil, hemgift, Jönköping(?).

Längta verkligen till att börja jobba! Den 25:e blir alltid lite roligare när man faktiskt får in en lön...
Har skrivit det innan & skriver det igen. Det är en konstig känsla att inte få lön när man fått det
i mer än fyra år. Skönt att man inte behöver vänja sig vid det!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress