Åh gud vad jag vill tatuera mig! Mina första tatueringar hade nog blivit ankaret och en text någonstans.
Såklart behöver inte tatueringar betyda något, men jag tycker de blir lite extra speciella när de gör det.
 
Ankaret står för hopp, jag tycker det är så fint. Jag vill även ha en Håkan Hellström text. Ni får tycka
det är hur töntigt som helst, för det är det. Men Håkan texter har gett mig hopp så på det sättet
hör ankaret och texten ihop. Ett ankare är även lite Håkan Hellström aktigt så det passar bra!
Men jag vill ha ankaret vid örat eller på foten. Texten vet jag inte...

Jag vill jättegärna ha elefanten! Men troligtvis kommer det inte bli min första tatuering.
Hitta den på tumblr och tycker den är såååå himla fin! Den ska vara i nacken.
Elefanter symboliserar t.ex. styrka men även en massa andra saker. Tycker det är fint.

Döskallen är ascool också. Den kommer jag säkert göra någon gång i framtiden. 
Riktigt snygg & riktigt ball!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress