13 november 2014

♥ Söte Thor ♥

Häst Vardag thor

 
 
Vem behöv Legday när man har Thor??
Jag har nog inte blivit så irriterad på han som jag blev idag när vi hoppa fram.
Han var så dum och sprang åt sidan ca 3 gånger och bara sprang iväg.
Efter att jag hade fått lite utbrott på han så skärpte han sig.
Det är grejen med honom. Han beter sig dum för han tror att jag accepterar det men får jag lite
utbrott på han så förstår han att det inte är okej :)) 

Dagens skratt:När vi kommer mot en oxer med en grind under. Han vägrar totalt.
Jag tänker: jag skänklar till han för att han ska fatta att det inte är farligt och vänder och kommer igen.
Jag hann bara skänkla sedan hoppa han det stillastående och jag bara skriker. 
Haha alla skratta inklusiva jag, duktig häst ♥
 
Men han var faktiskt superduktigt i slutet och vi är taggade som fan till Söndag!
Vi tävlar klubbmästerskapet som är på 90 cm och sedan tar vi 1 m också!

Målet: Nolla i KM och ta oss runt i 1 m utan att slänga sig åt sidan!
Heja på oss!
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress