Oh may god. Har så ont i min hals efter att jag sjungit i ca 2 timmar.
Denna dagen har ju inte varit så härlig... Har i panik pluggat ihjäl inför en redovisning
som jag och ijda kaaaanske skulle ha ( lärarna lottar ut oss.). Så jag har stresspluggat som in i,
är nästan lite snurrig i bollen p.g.a jag har stressat så mycket..
Men som tur är ( inte så tur för ijda kanske...) så har hon fått influensan, så vi kan tyvärr inte
redovisa imorgon, ifall det blir vi. Så kan pusta ut ett litet tag till.

Dock så har jag en tyskläxa som ska vara klar i morgon, egelsk tal-och inlämning som ska vara 
inne på onsdag och en naturuppsats som ska vara inne på fredag. Sedan högskoleprovet
på lördag och matteprov veckan därpå. + en redovisning på en halvtimme, för den blir ju inte
av i morgon p.g.a att ija blev sjuk.
Oj glömde att vi läser en svenskbok som vi ska redovisa sen och håller på med en
argumenterane text i samhällskunskapen.

Stressigt? Nej verkligen inte.

Sedan har jag ett psykologiprov om ca 2 veckor. Sedan börjar alla nationella i maj.
Tänk att jag ska uthärda detta samtidigt som jag ska få bra betyg samtidigt som jag
ska plugga till körkort, samtidigt som jag ska övningsköra.

Nej jag kan inte fatta det. Fick en huvudverk av att bara tänka på detta. Usch
 
Charmigt med en snapchat bild! från helvetes skolan!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress