I morgon bär det av med tjejerna! Är super taggad det ska bli så jäääkla kul!!
Har packat det mesta och är mentalt redo! ;)

Dock kan jag inte säga det för mor min... Hon är jättenervös och tycker synd om henne haha.

Sitter och bloggar medans Johanna och sara fixar mat & Eric grillar. Chilledill.
Det är över härligt att vädret är piss här i trelleborg när jag åker till sol och värme i morgon!

Ha det gött, det kommer jag ha iallafall!
 
Anonym

Hej, har sett alla dina inlägg om Ayia Napa från förra året och ni verkade ha det sjukt kul! Undrar bara vilket bolag ni bokade resan genom? Jag och några kompisar har börjat tänka på att åka nästa sommar :) kram Alma

Svar: Hej! Ja vi hade verkligen superkul! :) vi bokade flyg och hotell via Fritidsresor( bodde på evabelle). När vi väl var i napa köpte vi ett festpaket av grabbarnagrus så vi hade aktiviteter under hela veckan! Värt varandra krona :) Ja det tycker jag att ni ska Göra!
Julia Wahldén

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress